ВЕРЕСЕНЬ 2019
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
02.09-06.09
|
ІІ тиждень
09.09-13.09
|
ІІІ тиждень
16.09-20.09
|
ІV тиждень
23.09-30.09
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Проведення вступного інструктажу для учнів групи з попередження травматизму,збереження життя і здоров’я.
|
Збори групи
«Наші плани на І семестр. Перевибори активу групи»
|
Виховна година на тему: «Родина – основа виховання»
|
Виховна година на тему: «Безпечна країна»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах»
(ПТБ)
|
Збір та обробка матеріалів на конкурс : «Безпечна країна»
| ||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
«Я, ти, він, вона –разом, ми одна сім’я »
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Тиждень виховних заходів на тему: «Безпека життєдіяльності»
|
Відвідування виставки перукарського мистецтва
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Бесіда «Збережемо нашу планету»
|
Догляд за квітами в кабінеті
| ||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Бесіда «У світі кіномистецтва»
| |||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда
«Жити в Епропі»
(До Дня європейських мов)
| |||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Уточнення списків:
соціальний паспорт групи;
|
Індивідуальні бесіди з учнями
|
Правила поведінки на уроках
| |
9.
|
Робота з батьками
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
| ||
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Взяти участь у спортивних змаганнях «День Здоров’я »
|
ЖОВТЕНЬ 2019
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
01.10-04.10
|
ІІ тиждень
07.10-11.10
|
ІІІ тиждень
14.10-18.10
|
ІV тиждень
21.10-31.10
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Акція «Допоможи ближньому» (до Міжнародного дня людей похилого віку)
|
Виховна година а тему: «Покров – величне свято для кожного українця»
|
Участь у всеукраїнському конкурсі «Безпечна країна»
|
Виховна година на тему: «Щастя. Як ми його розуміємо?»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Година спілкування «Дослухайся і роби, як підказує тобі сумління»
| |||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Година спілкування «Жити – значить спілкуватися»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Відвідування майстер-класу «Естель»
|
Тиждень виховних заходів на тему: «Я вчусь бути професіоналом»
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Бесіда «Золота осінь»
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Газета
«До дня Вчителя»
|
Перегляд документальних фільмів про захисників України
| ||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Квест – «Я люблю Україну» до Дня захисника України
| |||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальні бесіди з учнями
| |||
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
| |||
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Участь у концерті до «Дня професійної освіти»
|
ЛИСТОПАД 2019
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
01.11-08.11
|
ІІ тиждень
11.11-15.11
|
ІІІ тиждень
18.11-22.11
|
ІV тиждень
25.11-29.11
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Виховна година „Що маємо – не дбаємо, а втративши плачемо ”
|
Виховна година на тему: «Європейські цінності»
|
диспут «Чистота мови - чистота душі»
|
Виховна година на тему: «За що шанують українців»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Колективне ігрове спілкування «У колі симпатій»
|
Проведення акції «Ми за життя без цигарок»(До Міжнародного дня відмови від паління) (15.11.)
| ||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Бесіда «Я і мій мобільним телефон»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Участь у фестивалі
«Перукарського мистецтва»
| |||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
«Затишок кабінету – його зелений куточок»
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Турнір знавців поезії
| |||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
До Дня української писемності - оформлення стендів
|
Перегляд відео презентації
«Голодомор».
|
Перегляд відеофільму «До Дня Гідності та Свободи»
|
Проведення шкільного свята «Молодь-майбутнє народу» (До Міжнародного дня молоді)
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда про збереження майна училища
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо, щодо шкідливості куріння
|
Індивідуальні бесіди з учнями
| |
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
Відвідати батьків з метою вивчення
умов проживання
| |
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Участь у заходах до Дня української писемності та мови
|
Участь в акції «Запали свічку!»
|
ГРУДЕНЬ2019
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
02.12-06.12
|
ІІ тиждень
09.12-13.12
|
ІІІ тиждень
16.12-20.12
|
ІV тиждень
23.12-27.12
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Сила України» до Дня Збройних сил України
|
Виховна година на тему:
«Повір у чудеса»
|
Збори групи№2 «Підведення підсумків роботи за І семестр»
|
диспут «Цигарка – ворог, зброя проти неї – твоя воля»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Анкетування «Ми колектив»
|
Запрошуємо до творчості: «Капелюшок для королеви»
| ||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Запрошуємо до творчості: «Ялинка з нетрадиційних матеріалів»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Участь у конкурсі«Снігова королева»
|
Безпека життєдіяльності під час зимових канікул
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Диспут
«Новорічне свято з ялинкою?»
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
«Андріївські вечорниці»
|
Газета
«До новорічних свят»
|
Свято «Музика новорічна»
| |
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда
«День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС»
|
Бесіда «Що ми можемо зробити, щоб життя в училищі було яскравим і незабутнім»
| ||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Індивідуальні бесіди про навчання
| ||
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками
учнів, які часто проп. навч. заняття
|
Відвідати батьків з метою вивч. умов проживання
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
| |
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Новорічне свято
|
СІЧЕНЬ 2020
№
|
Заходи
|
ІІ тиждень
13.01-17.01
|
ІІІ тиждень
20.01-24.01
|
ІV тиждень
27.01-31.01
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Збори групи №3
«Що таке обов’язок?» (планування роботи на ІІ семестр)»
|
Виховна година «День Соборності України»
|
Виховна година "Пам’яті загиблих під Крутами»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда «Засоби профілактики травматизму»
|
Ярмарок цікавих ідей «Здоров’я – основна цінність людини»
| |
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
«Конституція у коміксах» - брати Капранови, художник Олександр Костенко
|
Бесіда « Моє ставлення до однолітків»
| |
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Зустріч з батьками «Наші досягнення»
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Фотовиставка «Київ прекрасний»
| ||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Виховний захід «Різдвяна зірка»
|
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися»
| |
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Фотоколаж «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина»
| ||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Аналіз стану навчання учнів
|
Робота з учнями, які спізнюються
|
Рейд «Спізнення на уроки».
|
9.
|
Робота з батьками
|
Засідання батьківського комітету
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Батьківські збори
«Напрямки роботи на ІІ семестр»
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Взяти участь у відзначенні Дня Соборності України.
|
ЛЮТИЙ 2020
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
03.02-07.02
|
ІІ тиждень
10.02-14.02
|
ІІІ тиждень
17.02-21.02
|
ІV тиждень
24.02-28.02
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Класна година
«Ознайомлення з рішенням стипендіальної комісії»
|
Виховна година на тему: «Безпека в Інтернаті»
|
Виховна година на тему: «Мої улюблена музика »
|
Виховна година на тему: « Я майбутнє твоє, Україно »
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались»
|
Круглий стіл «Добро від серця»
| ||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Бесіда «Традиції моєї родини»
|
Бесіда «Ризики в Інтернеті»
| ||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Виготовлення валентинок
|
Година спілкування «Працюймо з насолодою»
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Фотоколаж «Ми частина природи»
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Конкурс валентинок
|
Екскурсія до Національного музею Ханенків
|
Проект «Зимові пейзажі зараз та в минулому»
| |
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда «Чи потрібно пишатись своєю мовою?»
|
Круглий стіл «Пам’яті Небесної сотні»
| ||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів
| |
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
| |
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Вечір відпочинку до Дня Валентина
|
Взяти участь у заходах до Міжнародного Дня Рідної Мови
|
БЕРЕЗЕНЬ 2020
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
02.03-06.03
|
ІІ тиждень
09.03-13.03
|
ІІІ тиждень
16.03-20.03
|
ІVтиждень
23.03-31.03
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Замки України»
|
Виховна година «Невідомий Шевченко»
|
Анкета «Стосунки в колективі»
|
Виховна година на тему: «Толерантність в нашому суспільстві»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Година відкритих думок «Здоров’я перш за все »
| |||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Бесіда «Відомі жінки України»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Тренінг «Обирати тобі»
| |||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Конкурс фото робіт
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Віртуальна Екскурсія до
Державного музею Тараса Шевченка
|
Година спілкування «Чому малюнок заспокоює?»
| ||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Інформаційно-пізнавальна година «Сучасне рабство. Торгівля людьми»
| |||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо зовнішнього вигляду
| ||
9.
|
Робота з батьками
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання
|
Бесіда з батьками
учнів, які часто пропускають навчальні заняття
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
| |
10.
|
Участь у загальношкільних
|
Участь у святі до Дня жінок
|
Участь у Шевченківському тижні.
|
Участь у конкурсі «Нащадки великих поетів»
|
КВІТЕНЬ 2020
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
01.04-10.04
|
ІІ тиждень
13.04-17.04
|
ІІІ тиждень
20.04-24.04
|
ІVтиждень
27.04-30.04
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «Сміх подовжує життя»
|
Виховна година на тему: «Людина і космос»
|
диспут «Щастя кожного з нас»
|
Виховна година на тему: «Кольоротип жінки»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
дискусія «Який я?»
| |||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Бесіда «Моя родина»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Виготовлення писанок для конкурсу
|
Анкетування «Моя майбутня професія»
| ||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Операція «Посади дерево»
|
Презентація «Дзвони Чорнобиля»
| ||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Конкурс писанок
|
Конкурс «Україна моя вишивана»
| ||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Виховна година на тему: «Наслідки чорнобильської катастрофи».
| |||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні
| |
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками учнів, яким важко дається навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які систематично запізнюються
|
Бесіда з батьками учнів, які пропускають навчання
|
Бесіда з батьками учнів, які порушують поведінку
|
ТРАВЕНЬ 2020
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
01.05-08.05
|
ІІ тиждень
11.05-15.05
|
ІІІ тиждень
18.05-22.08
|
ІVтиждень
25.08-29.08
|
1.
|
Виховні години, збори групи
|
Виховна година на тему: «День матері»
|
Виховна година на тему: «Участь України в ІІ світовій війні»
|
Збори групи №24
«Поведінка та успішність учнів групи П-24 »
|
Круглий стіл «Україна Європейська держава»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!»
| |||
3.
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Година відкритих думок «Довіра – шлях до порозумінь»
| |||
4.
|
Ціннісне ставлення до професії, праці (безпека праці)
|
Трудовий десант (дитячі будинки Києва) акція - стрижки
| |||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Операція «Квітуча клумба училища»
| |||
6.
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Екскурсія до Національного природознавчого музею
| |||
7.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Урок-реквієм «Вічна Слава Героям »
| |||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою
|
Бесіда про поведінку на уроці
|
Бесіда про збереження майна училища
| |
9.
|
Робота з батьками
|
Бесіда з батьками, учнів які не дотримуються єдиних педагогічних вимог
|
Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в кабінеті
|
Немає коментарів:
Дописати коментар